برترین پکیج پاورپوینت تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل خارجی در مدیریت استراتژیک – دانلود فایل

ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم.
با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل خارجی در مدیریت استراتژیک وارد شده اید

برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید

کاربران گرامی توجه فرمایید که خرید از فروشگاه فایل مارکت بصورت آنلاین و دانلود بصورت آنی خواهد بود.یک نسخه از فایل نیز به شما ایمیل خواهد شد

پاورپوینت تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل خارجی در مدیریت استراتژیک

پاورپوینت تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل خارجی در مدیریت استراتژیک، تنظیم شده در 35 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 35
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل خارجی در مدیریت استراتژیک، تنظیم شده در 35 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx






پاورپوینت تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل خارجی در مدیریت استراتژیک



      یکی از مراحل بسیار مهم مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در هر سازمانی بررسی محیط بیرونی سازمان و پارامترهای بیرونی است که خواه ناخواه بر سازمان ، تأثیر گذارند . سازمان ها درخلاء زندگی نمی کنند و ارتباط آن ها با دنیای بیرون است که به آن ها موجودیت و هویت می دهد . این دنیای بیرون را می توان کشور ، جامعه و فرهنگ آن ، دولت و قوانین آن ، مشتریان و خواسته ها ، نیاز ها و سلائق آن ها ، تأمین کنندگان ، رقبا ، کشورهای دیگر ، شرکت های بین المللی ، چند ملیتی و غیره دانست .

v      هرکدام از عوامل تأثیر گذار بیرونی ، تأثیری مثبت و سازنده و یا اثری مخرب و بازدارنده بر سازمان دارند . در نظر گرفتن همین نکته کافی است که شرکت ها و مدیران ارشد آن ها ، ضرورتا محیط بیرونی خود را با شیوه هایی صحیح ، علمی و کاربردی بررسی و عوامل مؤثر خارجی را ارزیابی نمایند و در نهایت ، فرصت ها و تهدیدهایی را که در بیرون ،  سازمان را انتظار می کشند ، مشخص نمایند . تنها در این صورت و در کنار تحلیل مناسب محیط درونی سازمان است که می توان استراتژی ها و رویکردهایی ثمر بخش و کارا را به کار گرفت تا در محیط متغیر امروز ، شرکتی بتواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد ، تا پس از کسب اطمینان از بقاء و ادامه حیات خود در پی گسترش و توسعه کسب و کار برآید.



عناوین اسلایدها


تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل خارجی در مدیریت استراتژیک

فرآیند بررسی عوامل خارجی

جمع آوری اطلاعات – روش ها  و منابع

نیروهای خارجی

نیروهای اقتصادی

نیروهای اجتماعی فرهنگی

متغیرهای اصلی فرهنگی و اجتماعی

نیروهای سیاسی ، دولتی و قانونی

عوامل مهم و تأثیر گذار نیروهای سیاسی، قانونی و دولتی

نیروهای فن آوری

نیروهای رقابتی

نیروهای فن آوری

تعیین عوامل مهم و موثر خارجی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود