برترین پکیج مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی – دانلود فایل

ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم.
دانشجوی عزیز برای دریافت فایل با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی و همچنین خواندن توضیحات قبل از خرید بر روی دکمه ادامه مطلب کلیک نمایید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات 33
حجم 161 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد.

 

 

 

 

 

اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
 مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی
2-8  بازاریابی     2
2-9 هوشمندی     3
2-10 هوش بازاریابی     5
2-11 کاربرد بازاریابی ھوشمند    8
2-12 اھداف بازاریابی ھوشمند    9
2-13 ابعاد بازاریابی ھوشمند    10
2-14 مزایای پذیرفتن بازاریابی ھوشمند    11
2-15 بھبود بازاریابی ھوشمند    11
2-16 سیستم هوشمند بازاریابی   MIS    12
2-17  تحقیقات بازاریابی     13
2-18 رابطه هوش بازاریابی باهوش تجاری وهوش رقابتی    15
رابطه هوش رقابتی با هوش تجاری وهوش بازاریابی   (پاک مرام ،1388 : 56)    17
2-19 مدل سیکل هوش بازاریابی    18
2-20 مشخصات هوش بازاریابی    19
2-21 منابع مورد استفاده هوش بازاریابی    20
پیشینه پژوهش    21
2-24 پیشینه تحقیقات خارجی    21
خلاصه پیشینه تحقیقات خارجی    23
2-25 پیشینه تحقیقات درایران    24
خلاصه پیشینه تحقیق در ایران    26
2-22 بازاریابی در بانکها و موسسات مالی    27
منابع    29
منابع فارسی    29
منابع لاتین    30


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود