برترین پکیج پاورپوینت عوامل محدود کننده و تمرین برای سلامت و آمادگی جسمانی – دانلود فایل

ضمن سلام و احترام.
با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت عوامل محدود کننده و تمرین برای سلامت و آمادگی جسمانی وارد شده اید

برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید

کاربران گرامی توجه فرمایید که خرید از فروشگاه فایل مارکت بصورت آنلاین و دانلود بصورت آنی خواهد بود.یک نسخه از فایل نیز به شما ایمیل خواهد شد

پاورپوینت عوامل محدود کننده و تمرین برای سلامت و آمادگی جسمانی

دانلود پاورپوینت با موضوع عوامل محدود کننده و تمرین برای سلامت و آمادگی جسمانی، در قالب ppt و در 31 اسلاید، قابل ویرایش، شامل بخش اول: عوامل محدود کننده سلامت و آمادگی جسمانی، بخش دوم: تمرین برای سلامت و آمادگی جسمانی، علتهای مرگ و میر و عوامل تهدید کننده سلامتی، خدمات بهداشت پیش گیرنده، تامین بهداشت عمومی، اشاعه بهداشت عمومی

مشخصات فایل

تعداد صفحات 31
حجم 968 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی تربیت بدنی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت با موضوع عوامل محدود کننده و تمرین برای سلامت و آمادگی جسمانی، در قالب ppt و در 31 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

بخش اول: عوامل محدود کننده سلامت و آمادگی جسمانی

عوامل اصلی خطرزا

علتهای مرگ و میر و عوامل تهدید کننده سلامتی

خدمات بهداشت پیش گیرنده

تامین بهداشت عمومی

اشاعه بهداشت عمومی

 

بخش دوم: تمرین برای سلامت و آمادگی جسمانی

راهنماییهای کلی برای برنامه های آمادگی جسمانی

گرم کردن ، کشش و سرد کردن، کشش

تجویز تمرین برای آمادگی قلبی تنفسی

آثار افزایش تکرار، مدت و شدت تمرین بر افزایش حداکثر اکسیژن مصرفی در یک برنامه تمرینی

روش تعیین شدت تمرین

روشهای غیر مستقیم

روش کارونن یا روش ضربان قلب ذخیره

ارتباط درصد حداکثر HRR  ، HR  و درصد اکسیژن مصرفی بیشینه

تکرار فعالیتهای جسمانی

 

قسمتی از متن:

خدمات بهداشت پیش گیرنده:

کنترل فشار خون بالا

برنامه ریزی خانوادگی

بارداری و بهداشت جنینی

ایمن سازی

بیماریهای مسری جنسی

….

 

راهنماییهای کلی برای برنامه های آمادگی جسمانی:

برای رسیدن به آثار سودمند تمرین مربوط به سلامت اجرای فعالیت، خیلی شدید نیست.

انجام معاینه و آزمایش وارزیابی آمادگی قلب و تنفس (CRF) قبل از هر کار و فعالیت

 پیشرفت: شروع آهسته و پیشرفت تدریجی از آسان به مشکل احتمال صدمات عضله و دوره زمانی آسیب را کاهش می دهد.

گرم کردن ، کشش و سرد کردن

برای انتقال از حالت استراحت به تمرین از فعالیتهای متنوع و سبک و حرکات کششی استفاده کنید.

گرم کردن عاملی است که کارایی بدن را هنگام اجرای برنامه اصلی بهبود می بخشد

سطح فعالیت باید به تدریج افزایش یابد تا اینکه به شدت مطلوب و مناسب برسد

تمرینات کششی عمومی برای افزایش دامنه حرکتی مفاصل درگیر در فعالیت و کشش اختصاصی برای افزایش انعطاف پشت و پایین کمر از جمله حرکات کششی است.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع عوامل محدود کننده و تمرین برای سلامت و آمادگی جسمانی می باشد  که در حجم 31 اسلاید، تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی رشته های علوم ورزشی و تربیت بدنی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود